FIZETÉSI MÓDOK:
A Vevő a vételárat banki átutalással vagy utánvét útján, illetve személyes átvétel esetén készpénzben egyenlítheti ki.
Banki átutalás:
Megrendeléskor egy automatikus e-mail érkezik a Vevőnek, melyben megtalálható az átutaláshoz szükséges adatok: bankszámlaszám, megrendelési szám, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A termékek kiszállítása a pénzügyi tranzakció feldolgozását követően történik, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatunk.
UTÁNVÉTEL:
A Szolgáltató által megbízott szállítmányozó cég, az áruátvételt lebonyolító munkatársának fizeti ki a Felhasználó a rendelés teljes végösszegét készpénzben.
KÉSZPÉNZ:
A Szolgáltató által megjelölt átvételi ponton kerül sor a fizetésre készpénzben, amennyiben érvényes leadott rendelés érkezik a webshopba, úgy személyes áruátvételre van lehetőség, de személyesen nem tud a helyszínen vásárolni!
SZÁLLÍTÁSI DÍJAK PÉLDA:
Kedves Vásárlóink!
Kérjük adja le rendelését a webshopon keresztül!
A személyes átvételi napok , minden héten csak keddi napokon: 17-18 óra között lehetséges, előre leadott rendelésekért lehet eljönni!
Amennyiben eltérő időpontban tudna a termékért jönni, erre is van lehetőség, kérjük hívjon minket a +3630 633 9910 telefonszámon!
Szíves megértésüket és türelmüket, köszönjük!
Ettől eltérő időpontokban nem tudunk rendelést kiadni illetve postázni!
Szíves megértésüket és türelmüket, köszönjük!
Postázái napok: kedd, szerda, csütörtök.
Hétfő és Pénteki napokon nem adunk fel csomagokat!
Postai díjak példa 2023:
Házhoz kézbesítés, utánvét esetén:
0-1000 grammig: 1940 Ft
1001-2000 grammig: 1990 Ft
2001-3000 grammig: 2080 Ft
3001-4000 grammig: 2140 Ft
4001-5000 grammig: 2220 Ft
5001-10000 grammig: 2330 Ft
10001-15000 grammig: 2660 Ft
15001-20000 grammig: 2860 Ft
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK:
A megrendelt termékeket MPL futárszolgálattal szállítjuk ki Vevőink részére a Weboldalon megadott címre.
A futárszolgálat a csomagokat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a Vevők részére. A csomag aktuális helyzetéről a Magyar Posta MPL futárszolgálat automata rendszere értesítést küld a Vevő részére e-mailben a regisztrációban megadott e-mail címre.
Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy, melyen megtalálható azonosító szám segítségével a futárszolgálattal felvehető a kapcsolat a csomag kézbesítése ügyében. Ennek hiányában a futár még egy alkalommal, a következő munkanapon kíséreli meg a csomag kiszállítását. Ha a második kiszállítás is sikertelen, úgy a futár letétbe helyezi a csomagot a legközelebbi Magyar Posta csomagelosztójába, ahol 5 munkanapig még megőrzik a csomagot. Ezen időszak után visszaszállítja a csomagot az Eladónak, aki a megrendelést törli és a termékkel szabadon rendelkezhet. Vevő új megrendelés esetén igényelheti a termék ismételt kiszállítását a szállítási díj és a meghiúsult kézbesítés visszaszállításának díjával terhelten.
Vevő köteles ellenőrizni a csomag átvételekor annak állagát, épségét. Ha a csomag sérült, köteles jelezni a futárnak, és kezdeményeznie kell jegyzőkönyv felvételét. Az átvételt megelőzően megsérült csomagokat az Eladó díjmentesen visszaszállíttatja. Az Eladó kizárja a felelősségét az átvételt követően tapasztalt sérülésekért.
SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐK:
Eladó a megrendeléseket késedelem nélkül igyekszik teljesíteni, de a kiszállítás a megrendelés beérkezése után előfordulhat, hogy 1-2-3 munkanap a feladási idő. Ha készlet hiány miatt késés fordulna elő, úgy a vevőt haladéktalanul, telefonon vagy e-mailben értesítjük!